Monday, July 7, 2008

Get2Gether

We are having the get2gether today evening at 5:30pm in a nearby cafe next to my area. I am really excited to meet a few bunch of new faces. Sorry we couldn't invite all of you who sent me emails as the group became really big. So the rest of the people will be joining us next week...

I have noticed on a few different occasions that people you meet in these meet ups change after sometime. I never could figure out what's the reason behind it.

It might be that the person they see hiding behind 'Amu' is not as real as his post?

OR

It might be that they just feel they know him well enough now?

What do you think might be the possible reason for this?

25 comments:

purelyorchid said...

I didn't really get the question... but the meet up sounds like a lot of fun hope you enjoy it! tell us how it goes;p

purelyorchid said...

I didn't really get the question... but the meet up sounds like a lot of fun hope you enjoy it! tell us how it goes;p

..::Amu::.. said...

purely: i meant people change after u meet them first time,why does that usually happen?

NoNoWa said...

We are all awesome- so nuthin will change!! LOL!!! :)

But i really wish 5roofa cud be there.....:(

Balqees said...

esmah dal3 bla change bla klam fa'9i :P

anyhoo u guys all have fun :D
and dude if i'm in kuwait we r soooooo having a meet up :P
looool

have fun :D

NoNoWa said...

Actually I think ppl change cuz when u meet the person......its kinda like they dont seem like they do in their blog and sometimes ppl dont want the real u...they want the "blog you." But there cud be lots of other reasons i guess too.

BUt for me..i wud expect ppl in the real life to be just how they are in their blogs. I mean blogging is all about freedom of expression and freedom of self....and I am exactly the same in the blogging world as i am in real life....

......but i am honestly a bit shy abt the meetup...i dunno y!!!!! :/

Big Pearls said...

sounds like a lot of fun:)

PaLoMiNo said...

yaaaaay wansa nabee il akhbaaar ok ;p

Acually I disagree with u.. ana ma a7es ena they change.. y3ni after chatting with someone fatra on msn o b3deeen we meet, it's the same ;p

likeairillrise said...

Don't forget to give us a detailed account of what happens...

kella met2a5er said...

Wulla if you read my blog, you will know me, I cant speak on somebody elses behalf..but we bloggers mainly created our blogs to be the real us since we are anonymous "well not till the next hours!! LoL"..
So I think its about the way the blogger will be acting infront the others, we might be bold when we type, and use the "F" word or the "S" word..or "SOB" combination of terms..but I wouldnt really use these words whenever Im just meeting new peeps, just so you will say: hey..that is the KM we know!!!! or it just might be the total opposite...

I dont know..I think!! madry..

FourMe said...

maybe the amu scared them off :p

Harlow said...

good luck

..::Amu::.. said...

nonowa: i wish 5rr 5r 5roofa was here too :p

Balqeeso: yes we will meet cuz u have to crown me,hehe

Nonowa: i guess ur right. . .

Big pearls: thanks :)

Palomino: hehe dnt tell me ur a press reporter :D

Likeairillrise: sure will do that :)

Km: naa u gotta be as open as ur on the blogs,3ady i dnt mind as got used to them,hehe

Fourme: ee sa7 u got it right there,y didnt i give it a thought on that one :p

..::Amu::.. said...

Harlow: i need that :p

Missy said...

because YOU scare them away. :P

Missy said...

heheh i just read Fourme's comment.. High five gurl! Great minds think alike!

Âme said...

The answer: Its their expectations.

~ Soul

Oranjina fadidra said...

interesting.. bas sorry for some weird reason i find it odd, madre maybe its only me! or am i the only one?

Navy Girl said...

nop i dont , wont change ;P

Darya said...

hey, how did the meet up go?

Anonymous said...

enj0oy ur meeting and tell us how did it go;) i think its bcz they think that they knw u well enogh bs actually i think they dnt so anyways they assume ena they knw u 0o whn they c u they think enaa '7aalaaaa999 they realy reallly know u nw !!so ya enhom y6ay7on el miyana bzood or enihom sry bs yikishoon cz sm ppl judge from looks !! .. anyways hope u had fun 2dy:)
m.

Soul said...

ha sheno 9ar?

;p

Ruby Woo said...

Tho i'm nervous as hell, i'll be there next week. I hope!

..::Amu::.. said...

Everyone it was great we :) we enjoyed it!

Grey said...

Wow ! thats cool ! Still have cold feet !